štvrtok 15. decembra 2011

A opäť malá renovácia...

Asi 25 rokov čakali v stodole u manželovej babičky dva staré nočné stolíky na to, kým ich objavím. A zase nastalo odstraňovanie pôvodnej povrchovej úpravy, brúsenie, tmelenie a striekanie. Som veľmi rada, že si na mňa počkali, lebo z nich mám veľkú radosť. Jeden skončil v mojej kúpeľni a druhý si ukoristila do kúpelne dcéra...








 Pekný večer
Andrea

3 komentáre:

  1. Milá Andrejko, děkuji za milý komentář u mě na blogu. Mám velkou radost, že se ti kornouty líbí :-) Teda a já nestačím obdivovat, ta renovace vypadá dokonale! Stoleček a ty tvoje papučky!!!! Nádhera! ;-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko nádhera-přesné takové stolečky mám doma připravené k renovaci a už vidím jak budou vypadat....já se nemůžu dočkáááááát :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...