streda 25. januára 2012

Ranná kávička

Dnes budem mať veľa práce, takže na nejaké tvorenie nebude moc času. Skôr než si sadnem k práci spravila som si svoju druhú rannú kávu, vytiahla som vanilkové rožteky a ako tak na to pozerám napadlo ma, že Vám to nafotím. Samozrejme si kávu takto bežne nearanžujem... Tácku so srdiečkovými úchytmi mám z výpredaja a bola tmavo hnedá. Dali sme jej nový biely kabát a trošku patiny.
Milujem pivonky, už sa teším na tie moje, keď v máji rozkvitnú. Tieto sú z hodvábu a robia mi radosť po celý rok.

A toto je tácka pred úpravou...




Prajem Vám pekný deň
Andrea

7 komentárov:

  1. Andrejko, ta kávička musí ale chutnat! Krásné zátiší, taky moc miluji pivoňky, na podzim jsem dostala keř, tak uvidíme, jestli budu mít vlastní...
    Hezký den, zdravím Helena

    PS: motýlci se ti moc povedli!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný začiatok dňa :) Máš to krásne Aďka a tie premeny v štýle "z nového staré" sú dokonalé.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejka ty pivoňky-já mylsela,že jsou živé,jsou nádherné!Také miluji pivoňky-krásné fotečky!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko, také jsem si říkala, že pivoňky vypadají jak živé. Jsou nádherné. Ať jde dnešní práce ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem Vám za milé komentáre, hneď sa mi lepšie pracuje. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko,moc krásné zátiší,to kávička musela chutnat dvojnásobně!
    Přeji krásný večer,Alena.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný den, Andrejko! Vůni kávičky cítím až sem do jižních Čech, dostala jsem také chuť - navíc milé aranžmá... Pivoňky
    jsou krásné a jako živé, má i na zahrádce, jen si kvetou jak chtějí... Srdíčkový tác se i také moc líbí a motýlci jsou parááádní!
    P.S.: také mi již nakvetly Amarylisy, moc se z nich těším ...
    Pa Maru

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...