piatok 25. mája 2012

Domáci etažér

V novom čísle môjho obľúbeného časopisu bol vystavaný etažér v kombinácii z krásneho porcelánu a skla. Tak som jeden skúsila aj ja. Musím povedať, že etažér je celkom stabilný a kľudne by sa na ňom mohli servírovať koláčiky alebo podobné pochutiny.


Krásne biele kaly mi podarovala sestra s deťmi. Veľmi ma potešili...


Veľmi by som Vám chcela poďakovať za všetky milé komentáre k mojim príspevkom, ktoré ma nesmierne nabíjajú energiou. 

Pekný deň
Andrea

2 komentáre:

  1. Andrejko krása,moc se ti povedlo,krásná inspirace i pro mě,skvělý časopis!A proto tu spolu jsme,aby jsme se inspirovali a předávali si podporu,lásku a přátelství!Přeji ti krásný víkend!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko, to je úžasný nápad! A skvělá realizace, opravdu nádhera! Báječné využití toho, co mám ráda - čisté sklo a bílý porcelán...
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...