piatok 21. decembra 2012

Už len predvianočná pohoda

Práve som dokončila posledné dôležité pracovné povinnosti pred Vianocami a teraz už len pohodička. Ešte nejaké drobné predvianočné dokončovanie, ale nič stresujúce. Nádherne mi rozkvitol biely hyacint, kvetov je požehnane a vonia tak nádherne. Vôňa sa vinie celou obývačkou. 
Spravila som kávičku do hrnčeka po babičke a odkrojila z mojej vianočnej štóly. Je to až neuveriteľné, ale hrnčekov po babičke mám celú súpravu šiestich kusov. Sú nádherne bucľaté s jemnými ružovými kvietkami. Celé detstvo som z nich pila u babičky kakao. Príjemné spomienky.
Krásny predvianočný čas
Andrea

11 komentárov:

  1. Tak si to užívaj, ja som na tom podobne, už len hľadím na rozsvietený stromček, dom uprataný, vyvoňaný, teším sa ... a cítim až sem vôňu bieleho hyacintu

    S.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko pravá pohoda a krásné fotečky!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko,z tvých fotek číší opravdu ta pravá předvánoční pohoda...měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejka...posílám ti ♥♥♥ já jdu teď ještě trošku pracovat...doma jen...a o víkendu už jen také pohodička, vaření, pečení a tak ☺, pa pa Martina ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. juch, krasne hrnceky..ten kvietkovy motiv mi pripomina nahrdelnik po babke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko, tak si užívej tu předvánoční nádhernou pohodu a klid...z fotek úplně překypují:-). Hrneček je nádherný, ještě s těmi vzpomínkami - dokonalé!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne hrnčeky, chutne vyzerajúca štóla, prekrásny hyacit... máš pravdu, predvianočná pohoda :) U mňa nastane až po nich :) Prajem pohodové prežitie predvianočného víkendu!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hyacint nadherny jako ostatne jsou vsechny.Hrnky jsou poklad a stola,mnam,my bastime domaci vanocky.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejka prajem Ti (Vám) krásne, láskyplné a požehnané Vianoce:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Milá Andrejko, krásné a požehnané Vánoce, pevné zdravíčko a splnění všech přání *** Tak kávu jsem právě dopila a nejspíš si půjdu dát i tu vánočku :-)
    S láskou Susie

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To je taková nádhera, cítím ty vůně hyacintů a dobrot až sem! Krásného Ježíška!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...