utorok 8. januára 2013

Meníme dekorácie

Včera som schovala vianočné dekorácie. Všetko zostane zrazu také prázdne. Kým prídu na rad jarné dekorácie, musíme niečo vymyslieť.
Od Šárky som si objednala balíček a okrem už jarných dekorácií tam bol aj tmavošedý kovový svietnik od Madam Stoltz.
Ešte pred Vianocami som bola vyniesť na zbernom dvore smeti. Samozrejme sa tam vždy trošku poobzerá. Bol tam vyhodený nie moc vábne vyzerajúci vyšívaný obraz, ale rám bol prekrásny. Je to veľká škoda, keď si pomyslím čo všetko ľudia vyhodia. S dovolením vedúceho zberného dvora som si obraz zobrala domov, trošku pozmenila a mám nové zrkadlo.

Takto vyzeral rám pred mojim zásahom. Musím povedať, že bol v 100 % stave.
Dnes som bola v Bratislave a zastavila som sa aj v Ikey na menší nákup. Šedá kožušinka sa Sivkovi náramne zapáčila.

Pekný deň
Andrea

20 komentárov:

  1. Tak to nechápem, ako môže niekto vyhodiť takú krásu. Dala si ho pekne do poriadku pekne podľa tvojho štýlu, tuším ho máš na krbovej rímse, že?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kocourek si umí vybrat:-)Andrejko rám je úžasný!Pěkný večer.Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejka svietnik je krasny ale ten ram nema chybu je fantasticky :) pa zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teiž nechápem, že niekdo vyhodil tak krásný rám. Ale dobre ta, svojho nového majiteľa si našiel ...a s citom pre dekor :o) Sivko je prekrásný kocúr, škoda, že u nás vládnu dve terierky, ktoré by sa ukecať nenechali :o)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko ten rám je úžasný, krásně jsi ho předělala. Moc se mi líbí ten malý andílek amorek.
    Hezký večer Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pánečku tak to aj ja nechápem ako môže niekto vyhodiť taký krásny rám...a Ty si ho ešte viac povýšila :-) Svietnik je tak isto nádherný, máš teda dobrý vkus Andrejka.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejko,jsou i tací lidé,co vyhodí takovou krásu,ale zase na druhou stranu ještě,že tak,aby jsme my "sběratelky" měly co renovovat a upravovat k obrazu svému:-)))...rám se ti moc povedl...měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. napíšem len "wau" .. dnes som sa dala na vyšívanie, takže, aj iné mi do neho sekne :)
    ale, tiež si brúsim zúbky na zrkadlo

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ramka jest śliczna- dobrze, że ją uratowałaś.
    Śliczny jest Twój kot.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejka, krásny je ten rám! Podobný mám doma, ale ešte som sa neodvážila zasiahnuť :) Čo ma ďalšie upútalo, je Sivko... je nádhernýýý!!! Takého som mala aj ja, našla som ho na ulici, pri zastávke, odkiaľ som chodievala do školy. Tri rána po sebe sa prišiel líškať, až som v sobotu ráno o 6.45 vytiahla mamu von, ho hľadať :) Ale mali sme ho iba niečo cez rok, potom zmizol... Inak bol veľmi nevychovaný, asi preto ho vyhodili :))) Stále nám kradol jedlo a bol drzý, ale aj napriek tomu som ho mala rada, lebo nikto ma krajšie nezobúdzal ako on - ležal mi na brucho tvárou v tvár a priadol. No verím, že váš Sivko je poslušný :) Je to veľký fešák! Tak vám prajem pekný večer!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Rám je prekrásny... aj my máme podobný po babke, ale, bohužiaľ, už si ho vypýtal švagor... čo už, nebola som dosť rýchla...:-( A lampášik je tiež krásny.. aj mne sa u Šárky páči veľa vecí ale myslela som, že na Slovensko nezasielajú....Pekný večer!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ďakujem za skvelú inšpiráciu, tiež máme doma podobný rám a chystám sa ho už dlhšie zmeniť, tak teraz viem ako. Zdravím Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Andrejko, lampička od MS je nádherná .... ten rám nemá chybu a v té černé mu to u tebe moc sluší .... a ten tvůj "Sivko" ..... ten mě dostal .... překrásný kocourek, můžu se zeptat, co je to za rasu? .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to obyčajný kocúr, ale vraj je to miešanec s ruskou modrou. Keď som si to vygooglila, ak presne tejto rase výzorom zodpovedá. Je krásny a je to náš miláčik spolu s Vilmou, ktorá je z útulku. Andrea

      Odstrániť
  14. Andrejko krása a naprosto ve tvém stylu!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Andrejko, myslím, že si tu povánoční prázdnotu vyplnila úžasně! Rám je dokonalý, potřebuji něco podobného do ložnice...
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jéééj, s tým rámom to to vyšlo, som na ne zaťažená :-)
    Sivko vie, čo je dobré a hreje, papa

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahojky Andrejko...moc krásné zrcadlo jsi vyrobila...jsi moc moc šikovná. A i já jsem udělala první 2013 objednávku v mém oblíbeném BR, tak se těším a rozumím ti ☺ pa pa Martina ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Andrej,neni co dodat,jen,ze ja to vov,udelala pri fotecce s puvodni zlatavou barvou ramu,ja by jsem ji nechala,je takova jakoby baroko,ale chapu,ze to neni tvuj styl,obdivuji,jak mas rada cernou.A kozesinku mame stejnou,je moc prijemna.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...