sobota 10. augusta 2013

Konečne trochu tvorenia

Po dlhšom čase som sadla k šijaciemu stroju a ušila dva nové vankúše. Trošku sa mi zažiadalo farby, tak v hlavnej úlohe je modrá. Vankúše sú zo zbytkov látok, ktoré mám už dlhšie. 
Temný modrý zamat a jemný nebesky modrý vzor na bielom podklade, ktorý lemuje tmavomodrá paspulka.
Neterke Barborke sa v nedeľu narodil synček Matej a my s manželom sme boli poctení tým, že sme boli prizvaní ako krstní rodičia. Keďže sme dlho nevedeli čo to bude, deka do vozíka je biela a na ozdobu som doháčkovala dve malé modré ružičky s lístkami. Ružičky sú spravené na zatvárací špendlík, takže sa dajú rôzne posúvať, alebo nemusia byť na deke vôbec. Použila som detskú bavlnu Batole a háčkovala som úplne jednoduchý vzor, aby som to nepokazila. 
Doma som mala v starých zásobách modré zamatové vrecúško z Ikey, v ktorom bude deka zabalená a dá sa neskôr využiť na odkladanie drobností.
A tu je naše zlato
Pekný deň
Andrea


20 komentárov:

  1. čo dodať....krásna práca...
    vankúše, deka a úplne najviac malý Matej...
    nech sa darí...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné polštářky i deka.Matej je slaďoučký,ať roste jako z vody.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko...♥
    ...Matejko je krásňounký. A deka...no SUPER!!!
    Moc se ti povedla.
    Pa pa Martina ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrej v jednoduchosti je prostě krása! Polštářky jsou elegantní, modrá u mě letos v létě vede. I když u nás nejspíš nebude, moc ráda se plochám:-). Hezký večer

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrej, polštářky se super a deka se pro mimi bude určitě moc hodit. Matýsek je kouzelný - ať se mu na světě líbí.
    měj se krásně Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejko, krásná práce - polštáře i ta deka!
    A Matýsek, to je kouzelné miminko!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko, moc krásné fotečky. A Matýsek je nádherný ...
    Hezký víkend ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejko,
    moc hezké dárečky!! Matej je krásné miminko.
    Hezkou neděli
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejko, moc se mi ta modrá změna líbí! A deka pro miminko krásná i ten bobišek:-) Pěknou neděli Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejko, to je neskutečně krásné!!! holka, ty jsi tak šikovná!
    polštářky jsou nádherné, a dárečky pro mimí kouzelné.
    Krásnou neděli má milá.
    papaajka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, Andrejko! Polštářky jsou moc krásné, jednoduché a moc jim to spolu sluší ;o) dečka pro miminko je super a miminko, to je naprosto bez chyby! Pa,L.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Aďa gratulujem k poctu krstná mama a malému Matejkovi veľa lásky v živote. &Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Gratulujem! Veľmo sa ti podarilo,vankúše ako z kajuty krásnej jachty. Aj ja som sa tento víkend dozvedela, že v rodine pribudne nový človiečik a veru som už noci vo sne háčkovala a nevedela sa pre farby rozhodnúť, ale asi som si už vybrala. Tá biela je tak čistá a nevinná ako tie bábätká.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Andrejko, nádherné miminko a ta deka také. Křtiny si užijte. Malému přeji do života mnoho zdraví, štěstí a lásky. Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Andy, aj ja by som Ťa chcela za krstnú mamu.

    S.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Silvi ke´d chceš môžeme si Tvoj krst zopakovať a uháčkujem Ti veľkú deku. Andrea

      Odstrániť
  17. Andrejko, nádherné polštáře, deka i mininko .... malému Matějovi přeju všechno nej, nej, nej a ať se mu tady na tom světě moc líbí ...pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Andrejko,
    ty jsi velká šikovnica :-)
    Polštářky jsou moc povedené a ta deka pro Matýska úžasná!
    Také bych ráda takovou měla pro malého, ale stále jsem se k ní neodhodlala, nejsem si jistá, zda jí zvládnu :-o
    Malému synovečkovi přeji do života vše Nej!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...