pondelok 11. augusta 2014

Žltý melón

Je to opäť jedna zo spomienok na moje detstvo. Pravidelne ich totiž do našej veľkej záhrady sadil ocino. Zbožňovala som ich a ocino bol rád, že mi chutia. 
Ich vôňa a sladká chuť je neskutočná.
 Pekný deň a ďakujem za vašu milú návštevu.
Andrea


4 komentáre:

  1. Andy, nedávaj sem také dráždivé fotky, však mi sliny tečú ...

    S.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ...ty vzpomínky...chutě, vůně, místa! Prostě krása!
    Hezký večer Andrejko! Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejka mnaaam milujem zlty melon... aj cerveny .... :) normalne som zacitila tu vonu...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky miluju žlutý meloun:-). Ale přiznám, že víc takový ten s oranžovou dužinou - nejlepší je z Chorvatska (naši mi vždy dovezou), je mnohem chutnější, než u nás narostlá varianta, víc voní:-). Ale je fakt, že párkrát se mi podařil podobně chutný a voňavý pořídit na trhu, když je měli z jižního Slovenska...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...